-
2005-11-17 13:46:56
Protokół z przeprowadzonej kontroli przez Zespół Kontrolny Komisji Rewizyjnej RM w Łęknicy.
Protokół
Z przeprowadzonej kontroli przez Zespół Kontrolny Komisji Rewizyjnej RM w Łęknicy.
1. Podmiot kontrolowany:
1) Urząd Miejski w Łęknicy, ul. Żurawska 1.
2) Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty w Łęknicy, ul. Woj. Polskiego
19,3) Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Łęknicy, ul. Woj. Polskiego 2.
2. Kontrolę przeprowadził zespół w składzie:
1. Bartłomiej Jeziorski - kierownik zespołu kontrolnego
2. Marian Kopytek - członek
3. Piotr Magierski - członek
4. Ryszard Starżyk - członek
3. Kontrolę rozpoczęto i zakończono w dniu 17.03.2005r.
4. Kontrolą objęto:
1. Kontrola realizacji ustawy o zamówieniach publicznych w zakładach i jednostkach budżetowych oraz dokonywane zakupy do 6.000 euro (za rok 2004).
5. Kierownikiem kontrolowanej jednostki jest:
1) Urzędu Miejskiego - Jan Bieniasz, Burmistrz Łęknicy,
2) Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Oświaty - Marcin Perczyński,
3) Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji - Janusz Beger.
6. Informacji i wyjaśnień w trakcie kontroli udzielili:
1) Erwin Henke - Inspektor UM
2) Marcin Perczyński - Kierownik ZEAO
3) Janusz Beger - Dyrektor OKSiR .
7. W trakcie kontroli ustalono, co następuje:
W Urzędzie Miejskim w 2004r. dokonano dwóch zamówień publicznych:
- na realizację projektu o nazwie: „Poprawa warunków funkcjonowania i rozwoju
handlu i usług w rejonie przejścia granicznego w Łęknicy",- na bankową obsługę budżetu Gminy Miejskiej w Łęknicy i budżetów jednostek
organizacyjnych jej podległych .W ZEAO w 2004r. dokonano również dwóch zamówień publicznych:
- na zakup oleju opałowego,
- na zakup mięsa.
Ponadto w ZEAO w 2004r. dokonano jednego zamówienia poniżej 6.000 euro na zakup środków chemicznych.
W OKSiR drobne zakupy typu: środki czystości, zaopatrzenie w różne materiały pracowników dokonywane są w wybranych sklepach.
Kontrolowano następujące dokumenty:
1) Urząd Miejski:
- dokumentacja przetargowa na realizację projektu o nazwie: „Poprawa warunków
funkcjonowania i rozwoju handlu i usług w rejonie przejścia granicznegow Łęknicy", oraz na bankową obsługę budżetu Gminy Miejskiej w Łęknicy i budżetów jednostek organizacyjnych jej podległych .
2) ZEAO:
- dokumentacja przetargowa dostaw oleju opałowego, mięsa, środków
chemicznych.8. Wnioski oraz propozycje , co do sposobu usunięcia stwierdzonych
nieprawidłowości:
Zespół kontrolny zapoznał się z dokumentacją i wysłuchał wyjaśnień udzielonych przez poszczególnych przedstawicieli jednostek organizacyjnych.
Ponadto zespół stwierdził, że w wymienionych jednostkach nie były przeprowadzane wyspecjalizowane kontrole zewnętrzne w powyższym zakresie, a tylko taka kontrola byłaby w stanie sprawdzić zgodność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przepisami ustawy i stwierdzić ewentualne nieprawidłowości.
9. Osoba reprezentująca Kierowników kontrolowanych jednostek Pan Jan ]
Bieniasz - Burmistrz Łęknicy został poinformowany o przysługującym mu
prawie przewidywanym w art.94 ust l i 2 Statutu Gminy Łęknica, zgłoszenia
w ciągu 7 dni od daty przedstawienia protokołu pokontrolnego uwag
dotyczących kontroli i jej wyników, Przewodniczącemu Rady Miejskiejw Łęknicy.
Zgodnie z art.93 ust. l i 2 Statutu Gminy Łęknica w przypadku odmowy
podpisania protokołu przez Kierownika kontrolowanego podmiotu -
Burmistrza Łęknicy jako osoby reprezentującej, jest on zobowiązany do
złożenia w terminie 3 dni od daty odmowy - pisemnego wyjaśnienia jej
przyczyn.
Wyjaśnienie to składa się na ręce Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej.
Protokół niniejszy został sporządzony w 3 egzemplarzach, podpisanych po uprzednim odczytaniu. Jeden egzemplarz otrzymał kierownik kontrolowanego podmiotu.
Łęknica, dnia 17.03.2005r.
Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Zieliński Data powstania: 17.11.2005 13:46 Data ostatniej modyfikacji: 17.11.2005 13:46 Liczba wyświetleń: 964 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
-
- Ostanio Dodane
- URZĄD GMINY
- KARTY USŁUG
- ORGANY
- PRAWO LOKALNE
- JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
- INFORMACJE, OGŁOSZENIA I PRZETARGI
- Nabór pracowników
- Ogłoszenia
- Przetargi
- Informacje nieudostępnione w BIP
- Oferty Agencji Rynku Rolnego
- Informacja o środowisku
- Informacja o stanie mienia komunalnego
- Informator Gminny - Biuletyn Samorządowy
- Przejrzysta Polska
- WYBORY SAMORZĄDOWE
- WYBORY DO PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO
- WYBORY PREZYDENTA RP
- Umowy i porozumienia
- WYBORY DO SEJMU RP I SENATU RP
- STOWARZYSZENIA
- OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
- ZASADY PRZEJRZYSTOŚCI URZĘDU